Hos Melin Medical tror vi på at kundetilfredshet er den viktigste driveren for suksess. Derfor har vi dedikert et helt team til å sørge for at du er tilfreds med våre løsninger. Fra våre kontorer i Oslo jobber vårt Customer Success-team proaktivt med å følge opp kundene våre for å sikre at de har fått tilstrekkelig opplæring og for å imøtekomme eventuelle utfordringer kunden har i sin arbeidsdag.
– Melin Medical har eliminert tidkrevende utgifter som oppgjør og kontantinnskudd. Hverdagen er mye enklere nå, og vi har spart masse penger på reduserte utgifter til regnskap og bokføring. Melin Medical har hjulpet oss med å effektivisere arbeidsdagen. Melin Medical fjerner uønskede arbeidsoppgaver fra personell som kan brukes til viktigere ting, som f.eks. pasientbehandling.
– Vi er kjempefornøyde med Melin Medical! Pasientene betaler regningene sine selv, enten med kort eller kontanter, og får en kvittering på stedet – uten å forstyrre personalet. Alt flyter mye bedre på klinikken nå!
– Vi har alltid vært fornøyde med Melin Medicals betalings- og administrasjonsløsninger. Etter at vi begynte å ta i bruk Melin Medical, har systemet blitt enda bedre. Pasienter kan nå ta ansvar for flere administrative oppgaver, og mer tid blir frigjort for oss.
– Vi håndterer regnskapet til mer enn 1 000 behandlere i Norge. Melin Medicals løsninger er nyttige verktøy for å forenkle våre bokføringsprosesser. Vi får tilgang til alle nødvendige økonomiske rapporter, og får full oversikt over klinikkenes utestående fordringer.